Зверніть увагу!

Перевірка зовнішнього вигляду товару, наявність всіх комплектуючих, відсутність тріщин, вм'ятин, подряпин або інших дефектів здійснюється Покупцем до моменту покупки.

Після повного огляду товару, Покупець підписує акт прийому-передачі в рядку "Замовлення прийняв, комплектація повна, претензій до зовнішнього вигляду товару не маю. З умовами повернення і обміну ознайомлений".

Після підписання акту прийому-передачі, претензії до Продавця з приводу присутності зовнішніх дефектів товару, потрібної кількості і некомплектності не приймаються.

Обмін і повернення товару

Для обміну або повернення товару згідно ст. 9 Закону України "Про захист прав споживачів", слід дотримуватись таких умов:

товар, що повертається не повинен бути у використанні, отже, є новим (корпус в ідеальному стані, збережені всі захисні плівки, упаковка, документи, запаяні в пластикові пакети, комплектуючі НЕ розпаковувати і т.д.).
з дня придбання товару пройшло не більше 14 днів, не рахуючи дня покупки.
Якщо в момент обміну такого ж товару немає в наявності, то покупець може:

купити будь-який інший товар,
отримати назад свої гроші, витрачені на покупку товару,
поміняти товар на такий же при першому ж його надходження в продаж.
Під час процедури повернення грошей, розрахунки з покупцем проводяться виходячи з ціни на товар в день покупки. Покупець може вимагати у Продавця свої гроші назад, витрачені на покупку товару і він повинен їх повернути в той день, коли були пред'явлені ці вимоги або у випадках відсутності можливості повернути всю суму - протягом семи днів і не днем ​​пізніше. Гроші за послугу доставки товару не повертаються.

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, можливо придбати будь-які інші товари з наявних в асортименті з відповідним перерахуванням вартості.

Вимоги Покупця будуть розглядатися тільки після пред'явлення товарного чека, який підтверджує покупку, збереження повної комплектації товару, наявності упаковки від виробника, на якій повинен бути штрих код і заповнений гарантійний талон. У випадках, коли відбувається повернення товару неналежної якості, споживач зобов'язаний надати акт (з круглою печаткою), який він повинен отримати в спеціальному Сервісному Центрі. В акті належні бути вказані «істотні недоліки» придбаного товару.

У разі повернення товару, надіслана не післяплатою, відправленого транспортною компанією, для отримання повернення грошей необхідно відправити даний товар на той же склад з якого був відправлений товар (склад і відправник вказано в декларації транспортної компанії). Після отримання товару на складі і огляду комісією, замовника повідомляють про можливість повернення товару. У разі не можливості прийому товару, при умові не дотриманні правил повернення товару, товар повертається клієнтові назад транспортною компанією, із зазначенням оплати за доставку самим клієнтом. У разі прийому товару комісією, повернення грошей здійснюється згідно вище описаної процедури.

Для заміни або повернення товару при собі обязптельно необхідно мати:

товар (і всю його комплектацію);
товарний чек (акт прийому-передачі);
паспорт покупця.
Поверненню та обміну не підлягають такі товари як:

запобіжні клапани і термодатчики;
ножі;
точила;
скляні, дерев'яні та гумові складові і частини (кришки, колби, ущільнювачі т.д.);
скляні кришки і ручки;
Право на повернення і обмін товару втрачається в таких випадках:

При природних змінах зовнішнього вигляду і властивостей вироби, які виникають в процесі експлуатації:
при нормальному зносі ріжучих частин в результаті експлуатації;
при природному зміні кольору металу в результаті перегрівання посуду або приготування деяких продуктів (ці плями можна легко видалити за допомогою засобів для чищення нержавіючої сталі).
При пошкодженнях, які виникли в результаті порушення правил і умов експлуатації, описаних в інструкціях по догляду за посудом:

  • при деформація;
  • при падіння вироби;
  • при навмисної поломки;
  • при перегріванні;
  • при неправильному зберіганні;
  • якщо пошкодження сталося після стихійних лих;
  • якщо пошкодження виникають при откручеваніі, закручуванні, відкритті і т.д. надалі застосування надмірної сили.
  • при псуванні товару тваринами покупця.
  • при самостійному зміні і ремонті товару.
  • якщо товар використовувався не за призначенням.